יומיים בלי אמא...

כתבה: מאי טרי,ז'4

השנה, יצאנו לטיול ראשון בחטיבת שזר. לרוב הילדים זה היה הטיול ראשון הנמשך יומיים – היינו נרגשים מאוד! הטיול היה באזור מדבר יהודה .

בשעה שבע בבוקר, התכנסה כל השכבה והמורים המלווים בבית הספר ולקראת השעה שמונה, יצאנו ליעד הראשון של הטיול - מצדה.

תחילה, עברנו מסלול הליכה בנחל עין בוקק והכרנו את החי והצומח בסביבתו. לאחר מכן, עלינו על רכבל אשר הוביל אותנו לפסגת הר המצדה. יש כאלה שפחדו לעלות אך עודדנו אותם והם התגברו על הפחד שלהם !

בפסגת "מצדה", ניתן לראות את הנוף שמסביבה וכן, את מה שיש בה : אתרים ארכיאולוגיים - בורות המים, המרחצאות הרומיים ועוד.

שם, המדריך סיפר לנו על תולדות המצדה וסיפור המרד. המחשבה שהיינו ממש במקום של המרד,לראות את החומות וההרס שנעשה צמרר אותי.

ועכשיו... הגיע הזמן לרדת ממצדה! איך? ברגל – בשביל הנחש !!! הירידה הייתה תלולה מאוד ומפחידה אך, עזרנו ותמכנו אחד בשני וזה תרם לגיבוש השכבתי.

כולם היו עייפים ומותשים... נסענו לאכסניית אנ"א מצדה. כשהגענו, חילקו לנו את הכרטיסים לחדרים. בחדר התקלחנו, התארגנו, צחקנו וכמובן, השתוללנו!

בשעה 00:00 היה כיבוי האורות, חלק ניסו להתחמק מהמורים שהציקו ללכת לישון... לכן עשינו את עצמינו ישנים... אבל בסופו של יום, כולנו נרדמנו!

יום למחרת, בבוקר, המורים נכנסו לחדרים והעירו אותנו. כל חברי החדר היו צריכים לארגן את החפצים שלהם במזוודות, לרדת לארוחת בוקר ולעלות על האוטובוסים – יום חדש התחיל.

עקב מזג האויר הקר, שינו לנו את המסלול המתוכנן של הטיול. ביקרנו בתל גורן, מעיין עין גדי, מקדש כלקוליתי, נחל דוד... הנופים פשוט מהממים!!!!

נסענו לארוחת צהריים באכסניית אנ"א עין גדי ומיד לאחר מכן, יצאנו לסיור באתר הטבילה קאסר אל יהוד . ראינו חיילים ירדנים עומדים בגבול עם נשק מצויידים היטב – זה היה מאוד מלחיץ !

בשעות הערב... נסענו לכיוון בת ים – עייפים אך מרוצים !